پرسش‌های متداول

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

آیا برای خرید از فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو، باید حتما عضو سایت شوم؟

بله، عضویت در سایت فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو علاوه بر افزایش سهولت در مدیریت سفارش‌های شما، این امکان را می‌دهد تا میزان خریدهای کلی شما از ابتدا تاکنون که منجر به تغییر سطح کاربری و در نتیجه استفاده از تخفیف‌های کلی سایت با توجه به سطح کاربری شما می‌شود، استفاده کنید. همچنین عضویت در سایت این امکان را می‌دهد که به محصولات خریداری شده خود امتیاز داده، تجربیات خود را درباره آن در زیر صفحه محصول ثبت و درنتیجه کسانی را که قصد خرید آن را دارند از نقطه نظرات خود مطلع کنید.

 

آیا می‌توانم به آدرسی غیر از آدرس ثبت‌شده در پروفایلم، سفارش را بفرستم؟

بله، پس از تکمیل مراحل سفارش می‌توانید با انتخاب گزینه ارسال به آدرس غیر از آدرس پروفایل، آدرس جدید خود را وارد کرده و سفارش شما به آن آدرس فرستاده خواهد شد.

 

آیا می‌توانم در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، سفارش شما می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز ثبت شود، اما پردازش سفارشی که در خارج از ساعت کاری ثبت شود، به اولین ساعت کاری روز بعدی موکول خواهد شد.

 

آیا می‌توانم محصول را برای شخص دیگری به‌صورت هدیه بفرستم؟

بله، شما می‌توانید پس از تکمیل سفارش با انتخاب گزینه ارسال به صورت هدیه، سفارش خود را بفرستید. فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو امکان کادوپیچ کردن سفارش شما را نیز دارد. فاکتور سفارشی که به صورت هدیه فرستاده می‌شود به آدرس موردنظر فرستاده نشده و در سفارش بعدی که متعلق به شخص خودتان باشد، ارسال خواهد شد.

 

چگونه می‌توانم مرحله فعلی سفارش خود را بدانم؟

می‌توانید با انتخاب گزینه پیگیری سفارش‌ها در پروفایل خود، از مرحله پردازش فعلی که سفارش شما در آن قرار دارد مطلع شوید.

 

آیا می‌توانم از سفارش خود انصراف بدهم؟

بله، شما می‌توانید تا قبل از اینکه محصول شما به واحد ارسال فرستاده شود، سفارش خود را ابطال کنید.

 

آیا می‌توانم کالای خریداری شده را تعویض کنم؟

با توجه به مصوبات اداره بهداشت، در صورتی که کالای خریداری شده شما، به دست شما برسد تا قبل از اینکه پلمپ محصول باز شود، می‌توانید آن را تعویض کنید. برای تعویض نیز با تماس و هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش می‌توانید محصول را فرستاده و محصول جدید خود را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که در صورت تعویض هزینه رفت و برگشت محصول به عهده مشتری خواهد بود.

 

مبلغ سفارش را چگونه می‌توانم پرداخت کنم؟

از دو طریق :
الف. پرداخت به‌صورت اینترنتی؛ در این روش شما پس از تکمیل فرآیند خرید، با وصل شدن به درگاه یکی از بانک‌های منتخب خود، به سایت آن منتقل شده و با استفاده از آن مبلغ سفارش خود را پرداخت می‌کنید.
ب. پرداخت به صورت کارت به کارت؛ در این روش و در زمان دریافت سفارش، با انتقال وجه به شماره کارت اعلام شده، شماره پیگیری آن را به همکاران ما در بخش فروش اعلام نموده و پس از دریافت تایید، سفارش خود را تکمیل می‌نمایید.

 

کالای من دچار مشکل است، چگونه می‌توانم آن را مرجوع کنم؟

اگر مشکل حین حمل و نقل کالا (به غیر از روش ارسال اکسپرس رشت) به وجود آمده باشد فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن پذیرا نخواهد بود و بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

اگر مشکل از شرکت تولید کننده یا خود محصول باشد، با تماس با قسمت خدمات پس از فروش، می‌توانید هماهنگی لازم را جهت ارجاع محصول به فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو انجام داده و پس از تایید مشکل محصول از طرف متخصصان فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو، کالای شما شامل مرجوعیت شده و درصورت علاقه می‌توانید آن را تعویض یا در غیر این صورت مبلغ آن را تا حداکثر ۴۸ ساعت از طریق حساب بانکی خود دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه شرایط مرجوع کردن محصولات خریداری شده رجوع کنید.

 

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در حال حاضر، فقط و فقط تحویل در محل خریدار برای شرکت فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو امکان پذیر است.

 

مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

برای مشتریان رشت، سفارش‌هایی که در روز کاری قبل از ساعت ۱۲ ثبت شوند، در همان روز رسیدگی شده و در صورتی که بعد از ساعت ۱۲ روز کاری یا روزهای تعطیل ثبت شوند، در اولین روز کاری بعدی رسیدگی خواهند شد. حداکثر زمان ارسال، ۳ روز کاری پس از ثبت سفارش می‎باشد.

برای مشتریان شهرستانی، سفارش‌ها به‌صورت پست سفارشی و یا تیپاکس ارسال خواهند شد. مدت زمان تحویل سفارش برای مشتریان شهرستانی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت خواهد بود.

 

منظور از پیشنهاد ویژه چیست؟ چه محصولاتی در پیشنهاد ویژه قرار می‌گیرند؟

به منظور تکریم مشتریان، فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو با اعمال تخفیف در پیشنهادهای ویژه و جشنواره‌های مناسبتی، قیمت برخی و یا گروه خاصی از محصولات را برای مدت محدودی کاهش می‌دهد. هدف از این کار ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان در قالب کاهش قیمت تمام شده محصولات می‌باشد.

 

آیا قیمت‌ها در سایت به روز هستند؟

بله، قیمت‌ها در سایت فروشگاه آرایشی بهداشتی زینو، روزانه و با توجه به قیمت ارزی خریداری شده، تعیین می‌شوند.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Print Friendly